scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Monday, January 17, 2011

far250

PENING!!!!!!
kenapa la susah sangat nak dapat lecturer yang senang paham cara dia ajar...ble da ske lecturer 2,tbe2 kne tukar lecturer lain plak,eeeee....
tensionnye....
kalo ikutkan aku da paham ape yang lecturer 2 ajar.aku da la target nak dapatkan 3.0 semester nie tapi kalo lecturernye cam hampeh,ssh la jwbnye..huhuhuhu
bagi la aku peluang naikkan balik pointer aku nie,bukan senang nk dapat pointer tinggi,dapat 3.0 pun da kre bagus n aku bersyukur...wahai koordinator2 uitm,tolong la bagi aku peluang belajar n mempelajari subjek nie dangan lecturer yang aku boleh time cara pembelajarannya...
tapi tadi da pg tukar section kt as'ad,akhirnya dapat jugak masuk kelas yang aku nak..hehehehe
Alhamdulillah...
hopefully da tukar kelas nie,blh la tumpu pada subjek nie,
jgn la jadi macam semester lepas,kali nie aku nk target tinggi sikit....
hehehehee...
tu pun kalo boleh paham sumenye la..hehehehe
InsyaAllah...

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...