scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, March 5, 2011

perlu ke??????????

ya Allah...sungguh besar dugaan yg kau beri padaku...
aku hamba mu yang lemah,bukan aku mengalah 
cuma aku x kuat tuk hadapi sume nie...
perlukah aku terima sume nie...
aku masih di dalam dilema
bukan niat ku untuk merosakkan hubungan org lain
tapi bagiku,hanya die yang telah mencuri hatiku..
Kau berilah peluang padaku 
supaya aku dapat memilikinya..
bantulah hambamu nie...
aku masih memerlukannya...

Ya Allah, sekiranya Kau tidak menemukan aku dengan die
hilangkan la dia dari hidup aku...
aku sanggup berkorban segalanya demi dia...
kerana aku amat mencintainya...
aku sanggup lepaskan die tuk org lain...

Ya Allah, bantulah hambamu ni
supaya dapat membuat keputusan yang terbaik...
kadang2 aku buntu
aku memerlukan pertolonganmu..
aku mohon, bantulah hambamu ini..



0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...