scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Thursday, June 2, 2011

luahan hati......

assalamualaikum u all.........
hari ni saya rse nk luah perasaan kat sini la.........
dari kongsi2 ngn orang laen pn,bkn diorg paham pun perasaan saya.........
lebih luahkan di sini,saya paham n saya puas hati....






sebenarnya sekarang  xdpt nk gambar cmne lagi perasaan saya........
sedih + tension + keliru + takut + marah = sakit kepala......:(((((
saya pn da xtau nak cakap mcm mne.......
die seperti start ngn perangai lame die balik........
mungkin saya je tau ape perangai die tu.......
dan saya jadi lebih takut kalau benda lama jadi kembali......
saya da lama sabar, lama saya tunggu dia...........
tapi setiap kali tu jugak saya rasa makin banyak dugaan yang datang.........








Ya Allah......adakah ada hikmah disebalik semua ini
aku masih lagi bersabar dan akan tetap bersabar dengan apa yang aku rasa sekarang........
sekarang aku rasa,aku da xboleh nak kongsi apa2 ngn orang lain.......
aku seperti menjadi diriku yang dulu,memendam perasaan sorang2...........
entah la.......makin difikirkan makin wat aku keliru..........






aku bukan nak menyalahkan sesiapa, jelas sekali bukan die.........
cuma aku bimbang terjadi sesuatu yang aku tak mampu nak tanggung mcm dulu..............
aku dah cukup merana dulu, Ya Allah, bantulah hambamu ini.......
kadang2 aku rasa aku punca semua ni,aku yang besar2kan masalah ni..........
tapi........................inilah hakikatnya, perempuan xkan sekuat lelaki.......










sekarang ni aku lebih suka sendiri, biar aku tenangkan hati sendiri.............
Ya Allah, tenangkanlah hati hambamu ini.........hanya padamu aku meminta segalanya..........
aku berserah segalanya, kerana kadang2 aku rasa seperti xberdaya nak lakukan ape2....
biarlah apa yang nak terjadi lepas ini.....insyaAllah, aku akan cuba terima segalanya.........
mungkin sekarang bukan masa ku untuk merasa tenang, bahagia lagi.......
dugaanMU membuka mata ku supaya sentiasa bersedia dengan apa yang bakal berlaku.......






DiDiCaZLi - DaMbAaN CiNtA................



Ungkapan kata selindung hasrat nan di hati
Andainya ditafsir terserlah makna yang tersembunyi
Renungan mata bukan pandangan biasa
Bertahun andai terjalin hingga waktu ini
Gurauan mesra menghiasi masa kita bersama
Semakin berputik perasaan ini
Kini baru ku sedari
Selama ini kau ku sayangi
Andai bukan itu hakikatnya
Mengapa rindu yang ku rasa
Mungkin tiada ku fahami
Tidak dapat ku nafikan lagi
Beban rahsia kian membakar diri
Kalimah cinta selongkar renungan dicipta
Mungkinkah dibiar terdampar
Kasih tak kesampaian
Naluri bisik bukannya dambaan cinta
Ikhlas ku nyatakan
Kau yang ku sayangi
Kau yang ku cintai
Walau tak mampu ku miliki
Ingin ku luahkan
Mungkin satu hari
Kan terbuka pintu hati
Dapat juga kau terima
Diriku akhirnya


0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...