scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, June 4, 2011

My BiRtHdAy.............

hari nie befday aku.........
tapi aku xde rasa happy pun....bagi aku biase je...........
entah la,sejak kebelakangan nie,ak asyk xde mood...........
bnyk bnda yg aku fikirkan...........
benda apa pun aku sendiri xtau.....................
aku tgh pening,bnyk yg brmain dlm fikiran aku...............
setiap kali hari2 penting bagi aku,mesti ak ada problem...........
mesti ada benda yang akan wat aku bingung....................
KENAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku sendiri xpaham dgn diri aku..................
skrg ni ak da malas nak kongsi problem ak kat sesiapa.............
lebih baik ak pendam or luahkan kt cni.........
biarla xde org baca,yg penting ak puas hati..............
kalo ade yg baca pun ak xkesah, ni blog aku, sukahati aku nak tulis ape.......
skrg ni diari aku.....ak nk menangis,nak marah,nak lepas geram, or nak happy,sume kt cni........
xperlu ak nk beria2 cter kt org len, sbb blum tntu diorg blh paham mslh ak............

I Miss My Mum....mak yg paham perasaan aku........:'((((
nie kali pertama ak nangis mse befday ak....maksudnye ak mmg btul2 tension.........
org sume nampak luaran ak,ske gelak,hepi go lucky, tapi xspe tau perasaan aku......
xpela, yg penting ak masih lagi boleh tutup kesedihan aku........
cukup la tuk mse ni....ak pun da xtau nk tulis ape....mmg tgh moody tp ak sndri xtau psl ape......


HAPPY BIRHTDAY 4 ME!!!!!!

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...