scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, August 13, 2011

TIDAK!!!!!!!..kakak ku Lisa Surihani da xsingle..huhuhu

hye semua......
Aku baru lepas baca pasal Yusry yang mengaku bercinta dengan kakak aku yang comel tu, Lisa Surihani. Oh tidak, kakak ku yang kiut miut tu da nak kahwin..hehehe

Tahniah2, lagipun kakak ku da biasa berlakon jadi bini orang, sekarang jadi bini orang dalam realiti. InsyaAllah, boleh adapt punye...

Hahaha, aku pula yang lebih2, bukan kakak kandung aku pun, & die bukan tahu pun aku wish nie..hehehe


ni keratan dari berita harian yang aku dapat...

Pengarah KRU Studios, aktres popular belum pilih tarikh sesuai 

KUALA LUMPUR: Buat pertama kali, pengarah KRU Studios, Yusry Abdul Halim, 38, mengakui dirinya sedang bercinta dengan aktres popular, Lisa Surihani Mohamed, 25, sekali gus mengesahkan segala gosip sebelum ini dan jika tiada aral melintang akan ke jenjang pelamin tahun depan.

thanks for reading this entry....

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...