scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, November 26, 2011

Jumpa pun!!!!!!!susahnye...

Salam rindu tuk semua my friend kat blog ni ye,dekat sebulan juga xupdate blog ni,bukan setakat sawang,da macam hutan belukar da has tengok blog ni..hehehe.. Maklumlah terlampau busy dengan kerja sampai nak online pun xsempat,(padahal nak lari dari fikir masalah), da takde cara lain,so cara terbaik adalah busykan diri dengan benda dan perkara yang mendatangkan faedah bagi diri sendiri.



Orang kata bila sibuk senang lupa segala masalah, tapi has ni rasanya makin terfikir tentang semua masalah. Tambah pula dengan masalah di tempat kerja, walaupun hanya untuk benda yang remeh. Apa nak buat,mana ada manusia yang tiada masalah, setiap orang akan ada masalah masing2, cuma cara mereka selesaikan masalah tu yang penting, tapi bagi has,has adalah orang yang paling susah nk selesaikan masalah sendiri,selalunya has akan biar masalah tu selesai dengan sendiri, iaitu dengan cara mendiamkan diri or melupakan dengan perlahan-lahan.


Ewawawawawah, banyak pula cerita semenjak sebulan blog tidak diupdate,mampu ke orang nak baca ye.hehehe..Takpe,kalau mampu baca la ye,tak mampu xpe,cari la point yang penting2 je,,n baca perlahan-lahan ye..hehehehe

gambar :-cari dari MR GOOGLE

thanks for reading this entry..

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...