scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Sunday, February 24, 2013

nak kurus punya pasal la nie...

Dah nak masuk 2 bulan, aku tak pandang nasi walau sebutir pun, nasi sudah tak memberi impak pada aku sekarang, bagi aku nasi hanya sebagai hiasan di atas meja apabila menjelang tengahari..

Alhamdulillah, walaupun tak banyak turun, namun beri affect pada aku, kalau dulu makan tak ingat dunia, tak fikir orang belakang(pepatah orang tua), tapi sekarang nak makan pun berfikir dulu, agak memilih dalam pemakanan.

Tapi, memilih-memilih pun, bab-bab lauk aku tetap main bedal juga, cuma tak banyak macam sebelum-sebelum ni la. Cuma kalau diikutkan tak elok, sebab kebanyakan lauk tue sume lauk-lauk berat, banyak minyak dan kalori.

InsyaAllah, aku akan cuba tinggalkan nasi nie sehingga mencapai berat ideal aku. Lagipun bukannya mati kalau tak makan nasi langsung, banyak lagi makanan yang berbentuk beras, bukan hanya nasi,so aku tak ambil peduli dengan kata-kata orang yang hanya nak menjatuhkan semangat aku untuk terus berdiet.

"mood untuk menulis da hilang,so sampai sini sahaja yang aku nak tulis, goodnite...

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...