scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Wednesday, December 4, 2013

Ni boleh kalah banjir di Kuantan

Malam ni aku stress sangat. Apa masalah pun aku tak tahu, aku macam kumpul semua masalah aku malam ni, semua benda yang tak patut fikir, aku campur aduk sekali semua.

Ya Allah, apa nak jadi dengan aku ni, tolonglah bagi aku ketenangan untuk sementara, aku rasa tak tentu arah sekarang, ni kalau bukan beragama islam, aku rasa banyak dah perkara bukan-bukan aku dah buat, nasib la aku masih waras lagi....

I need someone to talk....

I need diploma mates.... Please send them to me right now!!!


kenapalah aku kena lalui semua ni... (-_-')

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...