scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Wednesday, January 26, 2011

 i like the word in this picture...
aku juga mencuba untuk jadi seperti nie,aku cuba untuk menjadi yang terbaik untuk die....
aku cuba untuk memenangi hatinya,aku berharap dapat menjadi ratu di hatinye...
aku terlalu rindukan belaian darinya.aku mengharapkan die menjadi lelaki terakhir dalam hidup...
semoga segalanya menjadi lancar
ya Allah pertemukanlah jodoh kami berdua...
wahai kekasih hatiku,aku sentiasa merinduimu...




comel tak kucing nie...aku nak sangat kucing mcm nie...kalo ade yang nk bagi kucing mcm nie,aku dgn rela ati menerimanya...
da la kembang bulunye...
memang best la kalo dpt bermanja ngn kucing nie
ade jugak teman untuk meluahkn perasaan
walaupn die xfaham ape yang aku katakan
tapi bila dapat tengok muka kucing nie,aku rasa tenang sangat...
sape2 yang ade kucing nie,tolong la bermurahhati bagi kt aku ye...
hehehehehehhe..



anda sume pnh tgk phone nie...ni adela patern terbaru sony ericson...
baru x baru la,da lme jgk keluar,cuma xbrp nk famous lagi...
my hubby minat phone nie...
tapi aku tgk phone nie mcm besar sgt je...
nk pgg pn ssh,keypad kecik plak 2
kalo tgn aku kecik xpela jgk
ni tgn pn chubby
nnt tekan lain
lain yang keluar...penat jer...
tapi blh tahan gak phone nie...
hehehehe
tgk la,ae jodoh nnt,KAU akan menjadi milikku...
bersabarlah wahai aspen ye...hahahahaa


Yang kt bawah ni plak phone sony gak,jenama faith plak
tapi same je dua2...
maybe functionnye lain kowt...
tapi lawa gak...hehehehe
Aspen N Faith....
nape la besar sgt phone nie...
kalo xbsar sgt
da lame aku bli...isshhhhhhhhhh
so kawan2,sebelum beli tu,cek habis2 dlu ye...
jgn menyesal xsudah
bkn sng nk jga phone mcm nie...

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...