scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Monday, January 24, 2011

MYOB........MYOB...........MYOB

wahhhhhhh.....
memang mencabar betul subjek AIS280 nie....
lagi2 tuk subjek myob,pening aku dibuatnye....
aku kena berpandukan buku semata2....
ishhhh....ishhhhhh....ishhhhh
terpaksa la bersabar jesmpi habis subjek nie....
tapi,nanti ade lab test plak, blh k lepas kalo wt myob nie selamba badak jer...
huhuhuuhuu
nk kena paham + hafal jawabnye...
aku ni da la susah sikit bab hafal2 nie,menyampah sikit 
aku kepala nombor bukan sastera k....
kena sabar + berserah la nmpknye...
fikirkn pointer je...
aku da la target pointer agak tinggi taun nie
aku berharap sgt dpt pointer 3.0
aku nk sgt dptkn blik pointer 2 sprti sblm nie...
itu impian aku selama aku belajar di sini
tapi kalo xdpt jgk, aku terima je
tapi jangan la ade repeatape2
itu la yang aku cuba elakkan untuk beberapa semester nie
semoga aku dapat mempertahankannye...
aku xsanggup nak membayar yuran untuk paper yang repeat
aku mohon supaya dijauhkan untuk perkara2 itu...
MYOB, jangan la jadi susah sangat utk dipahami
dapat hafal sikit2 pn jadi...
asalkan lepas subjek nie...
hehehehhe

2 ORANG DOA AKU KURUS...:

Anonymous said...

haz...
m-myob memang
y-yang membuatkan
o-otak jadi
b-bengong

nIeZa_sYid said...

hahahaha..betul2,ak sokong

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...