scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Friday, August 12, 2011

Biar aku pergi!!!!

As Salam semua....
Entri kali nie mungkin agak sedih bagi aku, tapi nak wat macam mana, aku da tak de tempat nak cerita masalah aku lagi2 bila masalah yang berkaitan dengan pasangan aku, sebab aku rasa aku da xboleh nak hidup & nak bersama dengan dia(my hubby).Aku da lama bersabar dan aku rasa mungkin takde kesudahan kalau dia tak buat apa2 sampai sekarang, aku cuba pertahankan hubungan tapi apa yang dia buat, dia seperti cuba nak renggangkan hubungan ni, dia cuba wat aku hilang sabar, sekarang aku rasa kami akan kembali seperti dulu, seperti tak kenal antara satu sama lain.


Aku bukan minta dia simpati supaya dia setia pada aku, aku cuma nak perhatian dari dia dan janganlah buat aku seperti tak wujud dalam diri dia. Aku tak pernah sekali pun lupa pasal die, sampaikan aku bz fikir pasal test, aku tetap ingat dia, aku selalu terfikirkan dia, apa yang dia buat. Tapi kalau hanya aku yang fikir semua tu, apa ertinya, sama la seperti aku menunggu daun yang masih hijau gugur, selagi daun tu tak kering, selagi tu daun tu takkan gugur, macam tu la jga dia, selagi takde perkara buruk berlaku antara kami or mungkin kalau aku ni hilang, baru la dia sedar, itupun kalau dia sedar.

Kali ni, aku berserah, mungkin Allah memang tak merestui hubungan aku dengan dia & aku redha, mungkin ada hikmah disebalik semua ni, aku terima segalanya, tipulah kalau aku boleh senang2 lupakan die, setiap saat aku tetap ingat die, tapi samapi bila kan, aku tetap kena lupakan die sekiranya betul hubungan ni tak boleh diteruskan lagi. Mungkin benda bukan perkara yang mengejutkan tuk ibu aku, sebab sejak aku balik berpuasa di kampung hari tu, sekali pun aku tak pernah sebut pasal dia kat mak, & mak pun tak pernah nak bertanya pasal hal tu, sebab mak tahu aku pun tak seperti dulu, since aku balik kampung phone aku la yang paling senyap dekat kampung tu, sebab aku dengan dia da jarang berhubung.


Jadi, aku rasa cukup la aku kenal dia sampai 2 tahun ni, mungkin ni adalah tahun terakhir aku kenal dia, insyaAllah aku akan cuba lupakan dia, AKU NAK PERGI JAUH DARI DIA!!!!!...kalau ni yang terbaik untuk aku, dia dan kamu(teman barunye). Aku hanya doakan yang terbaik untuk dia.

thanks for reading this entry....

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...