scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Sunday, August 14, 2011

excitednye!!! thanks HAZAMA, ADIRA & DINA

As Salam semua...

Hari nie, bukan hari ni sangat la, malam nie excited sangat sebab aku baru balik dari jumpa pakwe aku yang xboleh nak iktiraf sampai sekarang..hehehe..


Jangan nak fikir bukan2 ye, pakwe aku yang xboleh nak iktiraf tu mesti la PAKLANG @ HAZAMA, best giler, macam xpercaya dapat jumpa artis feveret aku, tak pernah aku suka artis sampai sanggup pergi tempat dia wat rakaman, & for u your information aku n peminat2 yang datang masa rakaman tu siap masuk sekali dalam rakaman tu tau, don't play2 ye..hehe

Bukan main teruja aku bila dapat tengok secara live artis kesayangan aku wat rakaman. tapi yang xboleh blah tu, diorang cume nak guna bayang2 je, sedih2..huhuhuhu.. tapi takpe la, yang penting aku boleh tengok senyuman Hazama yang kiut tu, perrggghhhh, memang cair aku, tak tahan bila tengok pakwe aku tu senyum , lagi2 bila pandang tepat kat aku..hahaha*perasan lebih da aku nie*...

Tapi memang berbaloi la, aku ingatkan aku da xberpeluang pegi tengok rakaman tu, rupanya aku n kawan aku belum terlambat, masa tu Hazama tak datang lagi pun, so memang aku berpeluang la tengok Hazama tanpa make up depan2..hehe..comel!!!!!, sungguh aku tak tipu..hehe

Wat masa ni aku tak boleh lagi nak letak gambar2 yang diambil masa pegi rakaman tu sebab aku kena edit sikit2 gambar tu, mostly gambar tu pecah2, so terpaksa edit supaya nampak elok sikit, dun worry la, aku tak pernah menipu dalam gambar ye, sume gambar hanya edit sikit, bukannye sampai cut2 n gam balik dengan gambar artis.

Kat entri aku ni banyak cakap sal Hazama je kan, bukan ape, aku teruja jumpa die tadi, sampai lupa ade artis lain, Adira biasa, orang yang xsombong, macam Hazama, tapi dia sebaya aku, cuma aku lahir awal sikit dari dia, die bulan 9, aku bulan 6, so kira aku kakak die la..hehe..Adira biasakan diri dia YAYANG, manja betul die nie, tapi die ni kuat melatah orangnye, suara pun lantang, orang kate bagus, berani bersuara namanye.

Lagi satu Dina, tadi kitorang tak sempat nak beramah mesra dengan Dina coz die susah sikit, biase la dekat dia tadi tengok make up punye lama, pastu die xberbuka sama ngn kitorang, habis rakaman terus keluar. Tapi tak pe die tetap tak sombong, suka senyum plak tu.

tak moh citer panjang2,nanti orang bosan, nanti aku letak gambar plak ye..hehe

thanks for reading this entry..

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...