scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Tuesday, August 9, 2011

terbantut rancangan aku!!!!sedih...sedih

walaweyhhhhh....
Agak tension aku petang nie, mana tak nye, terbantut aku nak memcahkan lemak hari nie. Da penat kumpul masa balik kampung aritu, so ingatkan balik nie nak la pegi pecahkan balik, yela bukan boleh pecah macam pecah ais batu tu, nie kalo takde lari 100meter, xde tekan tubi 10x, xde bangkit tubi 10x, jangan harap lemak2 ni nak berambus dari badan aku nie yang da sememangnye penuh lemak. sadis...sadis....

Aku da excited da kul 4 tadi, nak pegi jogging, alih2 hujan la plak..waaaaaaaaaa!!!!!!memang sedih giler, sebab lemak aku sedang melompat2 sebab seronok xdipecahkan."nanti ko lemak, ko tunggu esok, aku akan buat ko hancur lebur..hehe


Orang kata hujan tu rahmat, ye memang rahmat, tapi bagi si lemak2 yang degil ni la. bagi aku pun rahmat la jugak, cuma agak terkilan sebab tak dapat nak selesaikan rancangan harian aku nie...huhuhu..so terpaksa la simpan lemak nie n tunggu sampai esok.

Tapi takpe, walaupun lemak nie xdapat nak dipecahkan, tapi aku takkan tambah lemak baru, coz aku tengah diet.hehe, padan muka kamu wahai si lemak..hehe..so aku tak perlu nak risau sangat, alhamdulillah la, pose2 nie, aku dapat mengurangkan makan, at least dalam satu hari tu aku akan makan sekali je, tu pun sebelum pukul 8malam, so da lepas satu pantang berdiet yang ringan..hehe..tapi aku nie still makan benda yang ringan2, tapi bukan la yang berminyak tu, means macam roti, biskut, so dalam kurang tu still naik sikit..

hahahahahaha...aku ni da pening kwot sebab cakap pun ade pusing2.kalo korang paham bagus, kalo xpaham, kena pahamkan gak.hehe

ok la, cakap banyak2 pun xbagus,walaupun tak berbunyi, kurang tenaga aku..hehe..SELAMAT BERBUKA PUASA ye pada yang berbuka awal tu..

thanks for reading this entry...

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...