scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Thursday, August 25, 2011

untuk pertama kalinya!!!

hye semua...
Malam ni merupakan malam terakhir aku berbuka di rumah sewa aku ni, yela esok da kena meng*kebas*kan punggung duk dalam bas selama 3-5 jam *kalo jem. means that esok aku akan *balik kampung..oooo..balik kampung...oooo..balik kampung, hati girang....hehehe

Orang kata tak elok suka sangat, terlampau suka nanti kita akan dapat berita sedih, *perumpamaan, tak pasti betul atau tak. So balik kampung ni, habis la diet aku, balik nanti diet  entah ke mana, nak kurus entah ke mana..hahaha

Pelik tol, ape kaitan aku bali kampung dengan title aku tu kan. Sebenarnye, aku nak bagitau, untuk tahun ni, baru tadi aku pergi Jalan TAR *tipu kalo korg xtau, tempat paling famous tuk sume yang nak shopping raya dengan bajet yang rendah, tol tak.

ehsan dari google...

Korang bayangkan la, selama berapa bulan aku duduk rumah sewa tahun nie,*8 bln mksdnye..hehe*, ni la kali pertama aku jejak kaki di TAR, bukan tar hitam tu tapi Jalan Tunku Abdul Rahman, yela, sebelum ni asyik xcukup je duit, tapi disebabkan nak raya ni, my great father give money to shopping. *terima kasih abah*.

Tapi memandangkan aku ni sorang anak perempuan dalam family aku, so aku suka terlebih belanja bila shopping, yela, masa kat rumah kata nak beli banyak ni, bila sampai je kt jln tar, beli lebih dari yang patut...sadisnye sapa jadi pakwe aku.hahahaha..

ehsan google lagi..hehehe

Untuk pengetahuan anda, duit pakwe aku tak guna untuk enjoy ye, selalunye bukan aku mintak, tapi my pakwe sendiri nak belanja, but tu dulu, sekarang pegi sorang2, so belanja diri sendiri la..hehehe..xkesah pun, yang penting tak susahkan orang lain, tol tak..

Tadi rasa macam janggal pegi tmpt tu, yela, punye lama xjejak kaki kat situ, tibe2 tadi pegi. Memang dalam sejarah aku untuk tahun nie. Mula2 ingat kena pegi sorang2, tapi nasib baik ade kawan yang memang niat nak pegi sana gak. thanx to my frenz wawalicious..

tak mo cakap banyak2, sekarang nak kemas barang tuk balik kampung n get ready tuk test Marketing..Good Luck for myself..

thanks for reading this entry...

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...