scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Tuesday, September 20, 2011

setelah sekian lama.....

assalamualaikum......
subhanaAllah, punye lama aku tak buka blog ni..hehehe..sorry la pada sesiapa yang selalu singgah blog aku tapi langsung xde update apa2..bukan ape,sejak kebelakangan ni,kemalasan melanda diri ni, aku jadi malas sangat nak wat semua, lagipun since raya aritu,aku busy pegi beraya,banyak sangat tempat kena pergi,sampai aku balik rumah dekat kul 11-12 malam gak..

Lepas balik dari cuti raya tue,ingatkan nak la update,tapi,benda sama gak,sibuk dengan raya..hahaha..tu yang membuat badan ku makin membulat sekarang..ni pening nak memikirkan tuk turunkan berat badan, naik senang, nak turun punya la susah..tak tahu la cara apa lagi nak guna..huhuhuhu

Da asyik raya je, pastu busy dengan final plak sekarang..so memang masa aku dipenuhkan dengan 50% benda berfaedah n 50% kureng berfaedah..hehehe..lagipun sekarang da semester 5,so no main2 lagi, kalo x camne nak dapatkan pointer yang baik untuk kurangkan pembayaran mara kan..hehehe


tengok la waktu2 exam aku ni..kalo boleh menangis depan orang yang susun jadual ni, memang aku da menangis ni, punya banyak gap die wat tuk ak, pastu sapa yang ambik paper FAR300 je yang balik lewat, yang lain sume balik awal...sedihnye..huhuhuhu..tapi nasib baik mak aku da bagi lampu hijau tuk kerja masa cuti sem ni, so aku xberapa nak sedih sangat la..thanx to my lovel mum!!!(^_^)

So sekarang masa tuk aku fokus study, insyaAllah, habis final ni, kalo free, aku akan sentiase update blog ku yang comel nie..hehehehe n minta maaf pada yang suruh wat tutorial tuk half2 thing yang korang nak tau tu, bukan ape, aku kurang reti nak wat tutorial ni, insyaAllah, bila da betul2 expert, aku akan wat untuk korang ye..hehehehe

ok la, wish me luck ye...thanx pd yang sudi singgah walaupun lama xupdate..hehehehe

thanx for reading this entry...

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...