scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Thursday, August 4, 2011

yeay!!!!dapat buka pose ngan tersayang!!

As Salam Semua. Hari ni aku balik kampung berbuka dengan yang tersayang. Jangan fikir bukan- bukan ye, orang tersayang da semestinya mak aku. Yela, 1st puasa tak dapat, tapi x semestinya puasa2 len xboleh...betul x..hehehee


Disebabkan nak balik kampung berbuka dengan mak, aku pun memontengkan diri, bukan ponteng puasa tapi ponteng, xpernah dibuat lagi ponteng tiga kelas, hari yang berbeza2 plak tu, masak la aku nak wat surat nie, xboleh sama so setiap surat lain alasan, tapi mana boleh, aku xdatang atas alasan yang sama, soa nak x nak kena gak wat alasan sama, yang penting ade bukti, betul tak.."betul..betul.betul"...hehehe

tercapai gak la impian aku yang xseberapa ni, nak teman mak aku berbuka, yela, sekarang ni xde sape2 pun teman mak aku selain dua orang anak teruna merangkap abang n adik aku tu, tapi diorang tu belum tentu puasa tu, ade je alasan diorang tu, mengalahkan perempuan...hahahaha

Nak kutuk lebih2 pun xboleh, darah daging sendiri gak, aku kutuk diorang sama macam kutuk diri sendiri gak..hehehe...so terima la seadanya diorang, kalo tak xdela yang menjemput aku balik nie nanti...hehehe

ok la, insyaAllah kalo free kat kampung nanti ak update lagi ye...SELAMAT BERPUASA ye...lelaki xboleh ponteng n perempuan xboleh buat2 ponteng ye...hehehehe

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...