scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Thursday, May 3, 2012

SaYa NaK SiHaT...NaK FolloW X???..Mari2

Hye semua yang sudi membaca blog has yang da nak usang ni. Lama juga tak update blog ni, tu sebab tak ramai yang datang singgah blog ni kan. Has faham, tak mengapa.

Sebenarnya Has ada benda nak kongsi dengan kawan-kawan semua, dan Has harap kawan-kawan semua tak bosan nak baca..


Mesti ada di antara semua pernah dengar tentang HERBALIFE kan, betul tak. Teringin juga nak tahu reaksi orang-orang yang tahu pasal HERBALIFE ni...hehehehe..Kali ni Has nak cerita sikit la pasal HERBALIFE ni, sebab Has pun baru join jadi Distributor untuk benda ni, tapi sabar dulu, mesti ada yang nak buktikan betul ke Has distributor or tak, jangan risau, sebab nanti Has akan tunjukkan ID sebagai distributor, tapi bukanlah hari ni tau sebab Has bukan nak cerita pasal nak jadi distributor ke apa, Has nak cerita pasal product BAGUS ni.

Has tahu antara semua-semua ni mesti kata, bagus sangat ke sampai Has nak puji setinggi langit kan, bukan puji sebenarnya tapi kenyataan. Has ada kawan yang da makan @ minum NUTRISI ni, sebelum tu Has tegaskan ye, BUKAN UBAT tapi NUTRISI (maksudnya-pengganti makanan), kawan Has tu bermasalah dengan berat badan dia, so dia minum la NUTRISI ni, sekarang punya la hensem Has tengok, terpikat plak Has..hehehe..tapi minta maaf memang tak boleh nak sebar gambar dia, sebab tak minta kebenaran lagi, so Has sekadar boleh cerita saja.

Sekarang rasanya mungkin ada yang percaya dan mungkin juga tidak kan, tak apa, Has tak kisah setiap individu ada hak sendiri, so cara terbaik cuba cari dekat google pasal product ni dan Has percaya lepas ni kawan-kawan mesti akan percaya cakap Has ni.

Ok la, sampai sini saja la, insyaAllah, lain kali Has akan cerita lagi pasal HERBALIFE ni ye dan akan yakinkan kawan-kawan semua tentang product ni...OK


0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...