scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Sunday, September 30, 2012

Nak Kawen Gak!!!!!

Selamat petang semua.............
Hari nie aku pergi kenduri untuk yang pertama kalinya di Melaka, agak meriah dan makanan yang dihidang takde ASAM or DAUN LIMAU PURUT...hehehe, kenapa ak bold perkataan tue, rasanya mesti korang semua faham kan, Melaka bandar yang tak lekang dengan makanan berASAM, kalo boleh kuih pun letak asam..hahahaha

Enough hasneezah!!!!!(aku bermonolog sendiri), sampai bila aku nak kutuk negeri orang kan, negeri sendiri pun 2x5 sebenarnya, cuma kalau hati tue dah tak seronok, semua aku rasa tak betul. Aku dah HOMESICK sebenarnya, aku rindu kampung aku, nak balik rumah, mak!!!!

Dulu masa study dekat KL, aku kurang balik sebab aku selalu bekerja, aku buat part time dekat mall, cari side income punya pasal, tapi bila da masuk Melaka, aku da rasa kekok gila,nak kerja tapi tak tahu nak cari kerja dekat mana, sorry to say tapi orang Melaka agak kurang friendly, so nak banyak tanya pun takut, nanti dikata banyak mulut pula, so silent is better.

Aku asyik pasal kampung nie pun sebab aku bosan tahap gaban, kalau ada air terjun ni, for sure aku melompat terus masuk sungai tu & berendam lama-lama, bosan punya pasal..hhuuuuaaaaaaaaa

Nampak tak permainan di situ, title langsung tak berkait dengan apa aku duk membebel nie, tapi paling penting aku cuma fikir TANJUNG SARI je sekarang.................


0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...