scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Monday, October 1, 2012

Ni Sume Sebab Ko La!!!

Sebelum tidur,mesti buat entry baru, mana taknya, hati tengah geram nie.....

copy from en.goo

Mana aku tak marah, handphone aku buat perangai gila kebelakangan ni, makin menjadi-jadi pula nampaknya, menambah sakit hati aku betul, bayangkanlah sampai 5 mesej aku boleh tak perasan, ni disebabkan sound handphone nie problem, yang lagi sakit hati 4 dari mesej tue mesej pakwe, memang mengamuk la dia, sebab handphone yang bunyi macam kentut dalam selimut, memang tak dengar la, da la aku ni kurang pendengaran sikit...huhuhuhu

Kalau baru sekali takpe lagi, ni da banyak kali jadi, sampai pakwe aku siap warning lagi, "kalau taknak mesej ckp"...waaaaaaaa

Aku memang nak mesej dengan dia tapi kalau tak dengar bunyi mesej, macam mana aku nak tahu dia balas ke tak, sorry B. Hubby aku tue da la baran, lagi-lagi kami da berjauhan nie, so kalau tak contact rasa rindu sangat, kalau dulu jarang mesej pun takpe lagi, sebab senang nak jumpa, sekarang nak jumpa sebulan sekali pun belum tentu, maklumlah dah kena campak jauh ke negeri orang....huhuhuhu

Ko jangan buat perangai la phone, aku bukannya ada duit nak repair kau, silap-silap nanti aku humban je kau dalam longkang, suka sangat buat perangai, aku da guna maximum volume dah, tak boleh ke kau berbunyi kuat sikit, naik baran aku dengan handphone ni....aaaaarrrgggghhhhhhh

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...