scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Sunday, October 7, 2012

Tak Payah Nak Imbas Sangat La........

Apa mimpi aku ni tetiba nak mengimabs kenangan lama pula nie. Malam nie tetiba nak baca balik semua entri-entri lama yang aku dah tulis masa couple dengan rasyid DULU, ok,aku dah boldkan di situ. Entah kenapa nak tengok bali entri tue semua, tapi jangan salah faham ye, aku sekadar baca je, tak pernah terlintas lagi nak meratap balik apa yang dah terjadi, semua tue dah hilang dari ingatan aku.

Aku rasa tak perlu kot nak ingat balik semua kenangan lama, entri tue sekadar kenangan saja, lagipun bila baca aku rasa nak tergelak sorang-sorang, yela, ayat jiwang je aku tulis masa tue, biasa la, zaman bercinta so ayat pun nak jiwang habis...hahahaha

Kenangan aku dengan cuma sekadar kenangan yang biasa sebab ianya hanya akan menambah sakit hati kalau dikenang, banyak benda lagi aku boleh fikirkan..betul tak


Sekarang aku dah ada pasangan yang baru, daan insyaAllah, sekiranya Allah merestui hubungan kami, aku akan kekal dengan dia, aku tak boleh berharap seperti dulu, aku hanya serahkan segalanya pada takdir. Lagipun dia sanggup tunggu aku 4 tahun *wow!!! 4 thn beb,aku sndri xmampu nak tunggu selama 2. So kenapa aku nak hampakan orang yang dah betul-betul setia dengan aku kan, BUT, walau setia mana pun lelaki tue, kita sebagai perempuan, tak boleh terlampau percaya dengan kata - kata kaum ADAM ni.

Aku berani kata semua tue sebab aku ada bukti, 'X' aku pernah janji nak masuk meminang bagai, tapi lepas nampak perempuan lain, benda sama juga dia janji dekat perempuan tue, so boleh percaya ke. Sebelum dapat, janji sampai tahap gunung everest, tapi bila dah dapat, habis gunung tue ditarah, maksudnya janji semua hilang kena sedut dengan puting beliung....LELAKI...LELAKI

Tue bukan 'X' aku je, pakwe aku yang sekarang pun 2x5 juga sebenarnya, tunggu sampai 4 tahun katanya, bila aku dah terima, buat macam dah bosan nak kenal, pedih gila rasa hati nie....aaarrrgggghhhhhh

So, biar besar mana pun janji kaum ADAM pada kaum HAWA, kena ingat dan amalkan, jangan terima janji mereka selagi mereka tak buktikan dengan mengambil kita sebagai isteri yang sah dan jujur dalam setiap perbuatannya.....

p/s : pesanan utk adik-adik yang baru nak kenal dengan cinta, & baru bercinta

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...