scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Tuesday, November 13, 2012

Akhirnya Saya Faham....Last Post 4 U

13 NOVEMBER 2012


Akhirnya awak beritahu perkara sebenarnya. Saya dah dapat agak bila awak tiba-tiba berubah, tapi saya tak salahkan awak, saya faham awak still tak boleh nak bagi saya peluang kedua, saya pun takkan paksa awak, insyaAllah saya anggap kita memang takde jodoh.

Cuma saya terkilan sangat-sangat sebab masalah kita ni bukan di settle face to face, saya sebenarnya berharap sangat dapat jumpa awak sebelum awak buat keputusan apa-apa, tapi belum sempat jumpa awak dah buat keputusan, takpe la saya terima.

Jujur saya cakap memang saya susah nak lupakan semua antara kita, walaupun saya kata kita boleh jadi kawan tapi sebenarnya susah sangat saya nak ubah semua tue, disebabkan awak memang orang yang dekat dengan saya (means 1 negeri), banyak tempat yang ada kenangan awak, saya tak boleh terima sangat, rasanya sebab tu kot Allah hantar saya sampai Melaka nie.

Satu je yang saya nak mintak dengan awak sekarang, even kita pernah kawan, even awak pernah tunggu saya bertahun, even awak pernah janji macam-macam dengan saya, important thing, semua benda yang kita pernah lalu bersama, tolong jangan contact saya untuk sementara waktu, dan waktu tue mungkin mengambil masa yang agak lama, sebab benda ni mungkin akan buat saya tertekan untuk masa yang agak lama.

About your family, don't worry, adik beradik dah seperti adik beradik saya, saya takkan senang-senang putuskan apa yang dah tersambung dengan diorang.

Terima kasih sangat-sangat sebab selama kita couple, almost 7month, awak banyak sangat tolong saya, saya memang takkan lupa semua budi awak cuma saya tak dapat nak balas budi awak, insyaAllah kalau saya dah boleh lupakan semua yang terjadi pada tarikh ni, saya sendiri akan contact awak dan masa tue saya harap awak dah jumpa orang yang betul-betul faham awak sepenuhnya..

Dulu awak kata taknak sambung degree sebab tak sabar nak kahwin kan, so sekarang rasanya awak boleh lupakan pasal kahwin tue, mungkin Allah dah buka ruang untuk awak sambung degree, saya harap awak tak sia-siakan ilmu awak tue sebab awak pandai sangat *saya jealous sebenarnya dengan kepandaian awak*, even nak kerja sekalipun, sambung la degree tue juga, untuk kepentingan awak juga nanti.

Sebelum terlupa, blog yang untuk kita dulu memang saya dah padam tapi saya tak pernah lupa untuk update pasal awak dalam blog saya nie..

TERIMA KASIH RAJA AL-QURANAIN SHAH

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...