scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Monday, November 12, 2012

Still Talk About U

12 NOVEMBER 2012

I'm waiting for your call or message, but satu pun takde. Sedih sangat-sangat, bila saya call malam td, awak cakap malas nak mesej.....................:(

Kenapa dengan awak?????????????


Saya tahu awak tengah stress sebab final exam yang bakal bermula ni kan, saya terima dengan apa yang berlaku sekarang, kalau awak rasa malas nak mesej, saya terima, tapi sekiranya ada benda lain yang buat awak jadi moody dan sekiranya salah tue datang dari saya, saya mohon sangat-sangat awak beritahu salah saya, kalau awak nak marah sekalipun saya terima, asalkan saya tahu apa salah saya supaya saya dapat betulkan semua.

Sekarang saya serah semua dekat awak, keputusan dekat tangan awak, saya terima apa sahaja keputusan awak lepas nie. Saya pun dah taknak paksa awak, saya dah bersedia dengan semua, insyaAllah.

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...