scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, November 17, 2012

Cabaran mu aku sahut dengan tenang...

Someone challenge me....

Aku dicabar supaya dapatkan seorang suami or pakwe yang tidak merokok.
Memang terbaik, aku suka dengan cabaran dia
Aku sendiri benci dengan orang yang hisap rokok.
My father non smoker, so kenapa aku kena bagi peluang pula dekat smoker kan
Abang dan adik aku terpengaruh dengan kawan, dan terus become heavy smoker.
Walhal kedua-duanya ada penyakit yang tak boleh hisap rokok.
Sebab tue aku benci dengan rokok, dan benci orang hisap rokok.

Aku seorang yang sangat alert dengan bau-bauan terutama bau rokok.
Walaupun orang tue tak merokok depan aku, sekali je dia bercakap, aku tahu die perokok
Belum sempat dia berkata-kata tapi nafas pertama yang dihembus,aku dah tahu die perokok
Aku sendiri akan menjauhkan diri dengan perokok.

Rokok = bakar duit

source : google

Aku benci orang yang sanggup habis duit untuk beli rokok.
Lepas makan pun merokok, sebelum makan pun merokok
Menganggu ketenteraman dan pernafasan orang lain.


Kalau ada yang rasa nak kenal aku lebih rapat, nak kawan dengan aku, buang sikap buruk anda yang suka merokok tue.
Biar gemuk tapi sihat, dari kurus tapi hati+jantung+paru-paru hitam sebab rokok.
Biar meninggal sebab penyakit yang tak dapat nak diubati dari meninggal sebab cari penyakit dengan hisap rokok.
Biar miskin sebab beli makanan yang sihat-sihat, dari miskin sebab duit asyik guna untuk beli rokok.
Biar mati sebab ajal dah sampai, jangan mati sebab memanggil ajal.
Biar bibir hitam sebab genetik/keturunan, jangan bibir hitam sebab rokok setiap hari.

p/s : perokok tegar sekalian, kalau anda marah maksudnya anda lebihkan rokok dari kesihatan anda

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...