scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, November 17, 2012

I'm Try, but I can't....

Ingatkan  nak cuba lupakan semua, tiba-tiba bila buka FB, ternampak dia update FB die, ya Allah hati aku tiba-tiba jadi sedih sangat, aku terus ingat kenangan aku dengan die. Kenapa susah untuk aku lupakan dia...

Aku selalu berfikir, kenapalah maaf aku susah sangat nak diterima dia, aku tak perfect, tiada siapa pun yang perfect, tapi teruknya aku diperlakukan sampai maaf aku langsung tak dipandang dan tak diterima bulat-bulat.

Dulu dia pernah kata dia maafkan kesalahan aku tetapi tak boleh nak terima apa yang aku buat dengan dia. Bukan ke apa yang dikatakannya tue bermaksud dia masih tak maafkan aku, kalau betul dia maafkan aku dia sepatutnya boleh terima aku balik..

Kenapa aku nak ungkit kisah lama kan. Takpe la, aku terima apa yang sudah berlaku, kalau aku tunggu dia sekalipun, belum tentu dia akan terima aku kembali, so aku doakan yang terbaik untuk dia, insyaAllah sekiranya Allah masih beri peluang untuk kami bersatu, aku terima, tapi kalau sebaliknya aku redha.

Aku pun takkan berharap dia kembali dengan aku, cuma aku harap dia dapat jumpa pengganti yang lebih elok dari aku, sebab sebolehnya aku nak tengok dia happy, ada orang yang boleh ubah perangai baran dia tu, aku tak sempat nak ubah semua tue, semoga ada orang yang boleh ganti aku buat semua tue, sebab tue juga permintaan mak & abang dia, diorang nak tengok dia ubah perangai dia.

Bagi aku tak perlu nak ubah perangai cuma buat dia lebih berhati lembut sikit, dan kurangkan perangai merempit tue,sebab memang membahayakan nyawa pun. Yang selebihnya memang patut ada pada dia, sebab bagi aku dia lelaki paling caring dan romantik walaupun dalam bentuk tegas.

Mungkin dah lepas sebulan, barulah aku berhenti post pasal dia, buat masa sekarang aku masih lagi tak boleh nak lupakan dia. Aku masih rindukan semua kenangan aku dengan dia...


0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...