scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Wednesday, February 20, 2013

Valentine Day = Bad Day

Hari Kekasih telah berlalu dengan penuh kesedihan untuk aku, tapi tiada kena mengena antara yang hidup ataupun yang meninggal dunia. Nie berkaitan dengan barang kesayangan aku..huhuhuhu

Baru masuk 3 bulan aku beli handphone baru, tanpa minta duit dari parents sikit pun, tapi guna duit pinjaman pelajaran aku, tue pun sebab memang ada lebih. Tapi mungkin memang takdir aku, tak boleh pakai handphone baru dalam waktu yang agak lama, 3 bulan tue kira yang paling aku pakai handphone baru, lebih dari tue mesti akan ada masalah yang berlaku, sama ada hilang atau rosak.

Dipendekkan cerita, masa hari Valentine, aku kehilangan handphone aku, punya la aku stress sebab aku baru saja balik dari kampung, ingatkan nak bawa cerita seronok dari kampung, tapi rupa-rupanya aku bawa balik cerita sedih, keesokkannya result per semester keluar, so lagi bertambah-tambah sedih aku.

Tapi da memang takdir aku nak jadi semua ni, so redha jela dan terima kenyataan, tapi jawabnya lambat lagi la aku akan beli handphone yang baru..

So malas nak tulis panjang-panjang, now time to bring anak buah pergi bermain di taman..bye bye

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...