scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, October 26, 2013

Mak Enon vs Mak Embung

Setiap hari setiap saat akan ada yang sambut hari lahir. Semalam hari lahir one of my sweet friend, so malam ni rasa nak berceloteh sikit pasal dia...

Kalau tak silap aku start satu kelas dengan dia masa semester 3, biasa la setiap semester kelas akan berubah based on CGPA, so aku ni tak sepandai mana tapi alhamdulillah tak pernah masuk kelas yang teruk. Nak dijadikan cerita, masa tu aku start rapat dengan dia ni, sebab dia ni housemate kepada ex-classmate aku semester 2, so aku hanya kenal dia je masa tu,kami start duduk dalam kelas sama-sama, memang macam adik beradik la, kadang-kadang kalau salah seorang tak datang, mesti lecturer akan pelik la,susah nak jumpa kami ni berpisah dalam kelas, padahal bukan satu rumah pun, tapi rapatnya tu lain macam.

Dia ni memang aku buat macam adik je,sebab pertama of course sebab dia tinggi kurang sikit dari aku,hehehe, tapi jangan main-main,dia ni suka high heel so kadang-kadang terserlah jugaklah ketinggian dia..hahaha

Kami ada satu perangai yang kadang-kadang classmate lain pelik tengok, kalau dalam sehari tu tak bertekak sekejap tak sah, rasa macam tak sempurna satu hari tu, aku dengan dia memang suka bertekak tapi bukan bergaduh, selalunya bebel tanpa sebab yang serius, saja suka-suka membebel, sebab tu kadang-kadang dia panggil aku mak enon,aku panggil dia mak embung, tapi panggilan tu antara kami je boleh,orang lain tak boleh copy..hehehe

Sumpah seronok kawan dengan dia, pemurah, suka tolong orang, pandai jaga hati orang, paling penting jarang tengok dia marah, lagipun kalau dia marah aku la orang pertama akan kacau dia sampai dia senyum balik, terbantut marah dia sebab aku..hehehe


Alhamdulillah mungkin Allah rasa perkenalan kami ni yang elok, sampai semester last aku satu kelas dengan dia je, even result pun tak pernah jauh dari dia, mesti dekat-dekat sama, tapi semestinya dia lagi pandai dari aku la. Aku suka dengar dia terang bila aku tak faham sebab cara dia terang simple tapi senang faham cuma kadang-kadang saja kacau dia cakap tak faham,padahal dah faham..:P

Kami ada satu perangai yang sama, selalu tertukar stationery, selalu bila da sampai rumah barulah perasan pemadam tertukar,terambil pen,terlebih pembaris,lepas tu bila masuk kelas mula bertekak sebab benda-benda macam tu la,orang lain gelak je tengok perangai kami

Aku paling suka bila setiap pagi tengah sibuk bersiap handphone pun sibuk berbunyi,takde orang lain cuma dia je yang suka kacau aku pagi-pagi, nak tanya dah gerak ke belum,da mandi ke belum, semua la tapi yang paling best bila tanya nak ponteng kelas tak..hahaha, tapi selalunya aku mesti akan bebel kalau dia nak ponteng,aku susah sikit nak ponteng kelas ni,so dia terpaksa la ikut cara aku,kesian pun ada tapi kalau die ponteng,aku pun terkontang kanting sorang-sorang.

Kalau nak cerita pasal dia, memang korang semua takkan larat nak baca, cuma yang aku boleh cakap aku TAK MENYESAL walau sikit pun kenal dengan dia, takde orang yang boleh ganti dia sebagai kawan terbaik aku dalam kelas,setiap orang kan berbeza begitu juga semua kawan-kawan aku,mereka ada keistimewaan sendiri, sama macam dia, kalau cuti serius rindu nak dengar die celoteh,tapi bila degree aku hilang semua tu, rindu saat-saat tu,kalau ingat balik, memang aku menangis sebab saat dengan dia memang buat aku lupa masalah dan dialah penyelesai masalah aku.


SHAZLEEN BT SHAHRIL terima kasih sebab jadi kawan has,semua pakwe has leen kenal dan leen faham masalah orang bercinta even leen xbercinta,has respect leen sangat sebab memahami,even kita susah nak jumpa macam dulu, susah nak bercerita macam dulu,tapi percaya kalau leen ada depan has sekarang memang has akan buat leen tak tidur malam dengar cerita has,thanx sebab selalu stalk gambar has dekat instagram sebab itulah updated news pasal has,jangan risau sampai bila-bila leen la kawan terbaik tercomel has,keep sifat penyabar,penyayang,pemurah,kuat bebel awk tu sampai bila-bila,sebab itulah leen yang has kenal,ni la hadiah has untuk sweet frenz ni


0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...