scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Monday, September 29, 2014

everything happen with reason

Setelah sekian lama tak update, tengah hati duka lara ni la baru nak update. Kesian blog aku, jadi mangsa luahan perasaan je, bila gembira tak ingat pula. Nak buat macam mana, siapa lagi yang sudi nak dengar kecuali blog ni..

Dua hari ni aku rasa serabut yang teramat, bukannya aku tak terima perubahan DIA, aku lagi bersyukur sebenarnya, ada hikmah juga apa yang terjadi haritu. Pasal perubahan biasa tu aku tak kisah, aku lebih suka, tapi.....................

Aku tak minta DIA untuk berubah sepenuhnya, aku kenal DIA dari sekolah, aku tahu perangai DIA macam mana, jujurnya aku memang tak boleh nak terima bila DIA cuba nak buat something yang sebenarnya DIA tak rela pun. Aku bukanlah jenis yang perfect, so kenapa pula DIA kena berubah untuk sesuatu yang DIA susah nak buat.

Aku tak bagi pun sebab semua benda tu datang dari aku, apa yang DIA tak bagi buat tu semua benda yang betul, bukannya dia suruh aku melawan cakap mak ayah ke, and tak ada istilah kolot ke apa sebenarnya. At least bagilah masa untuk aku berubah, everything need time, bukan nak berkira tapi sama-sama kenalah bagi masa antara satu sama lain.

Sekarang, aku da buat something idiot, disebabkan pemikiran yang entah apa-apa, aku dah sakitkan hati DIA, aku dah agak benda ni akan jadi balik, macam manalah aku nak ubah perangai aku ni, tak habis-habis dengan curiga, dengan tak percaya, risau tak tentu pasal. Ya Allah, tolonglah buangkan rasa curiga ni, aku dah sakitkan hati orang yang aku sayang, janganlah jadi apa-apa yang buruk, tak sanggup lagi nak hilang DIA untuk kali ke-2.

I know, everything happen with a reason, but I hope it good for both of us. Tolonglah jangan ubah perangai DIA yang happy-go-lucky tu, yang suka bergurau tu, rindu nak bergurau senda dengan DIA, bila jadi macam ni, aku lagi sanggup kena main(gurauan) dengan DIA, daripada DIA serius 24jam, sampai ada tahap aku pula yang hilang mood bila dia sentiasa serius.

Aku tahu DIA buat semua untuk kebaikan semua orang, tapi tolonglah jangan paksa diri lakukan benda yang sebenarnya awak tak boleh. Even if u still want to do all that, don't change drastically, nanti awak juga yang seksa, yang rasa sakitnya.

Saya tak sanggup nak rasa serba salah setiap masa. Saya boleh je nak ubah apa yang awak nak, sebab awak dah buat apa yang saya nak, please stay who u are, that is why I still want u, because what u are..


WHAT EVER HAPPEN, I STILL WANT YOU, I STILL LOVE YOU, I WANT TO STAY WITH YOU, FOREVER WITH YOU..... I LOVE YOU RAJA AL-QURANAIN SHAH


0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...