scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Thursday, October 23, 2014

SATU PERSATU DATANG..

Selamat pagi...

Setelah sekian lama tak update, hari nie teringin pula nak update sebab hati tak tenteram. Sejak kebelakangan ni ada je benda nak jadi, da masuk 2x kali terserempak dengan lelaki GS, seram pula rasanya. Selama 3tahun duduk KL, tak pernah lagi jadi macam ni, kenapa sekarang pula baru nak jadi, nak pergi mana-mana pun hati tak tenang.

Itu satu masalah, ni satu masalah lagi, setiap minggu ada je benda nak buat aku bergaduh dengan DIA mesti punya bergaduh, even masalah kecil sekalipun. Kadang-kadang letih juga asyik nak bergaduh je, jadi bertambah stress, da la aku memang tak boleh stress, stress je mesti sakit kepala sampai tak boleh bangun.Sebenarnya tak minat sangat nak bergaduh dengan DIA, sebab everytime bergaduh mesti jadi rindu sangat-sangat dengan dia, bukannya hari biasa tak rindu, cuma rindu nak baik macam biasa.

Dah kenal dekat 7 tahun, tapi dua-dua jenis panas hati, pantang buat salah sikit, mesti nak bergaduh. Satu je masalah aku dengan DIA ni, bergaduh bila tak jumpa je, bila ada depan mata tak pernah pula nak bergaduh, elok je bergelak ketawa, happy je, even kalau gaduh sekalipun mesti tak lama, masa tu juga setledown semua.


Entah la, kadang-kadang ada juga terfikir suruh je DIA masuk meminang terus, kahwin terus senang cerita. Masa tu da duduk sama-sama, mana nak gaduh-gaduh lagi..hehehe

Lagipun memang dah malas nak bercinta lama-lama, nanti ada je masalah, yang sekarang ni pun bermacam masalah datang, kalau lagi lama lagi banyak la masalahnya nanti. Aku ni pula memang jenis yang suka cari masalah, sebabnya kalau gaduh pun semua sebab aku yang mulakan, jarang la DIA yang mulakan dulu, sebab aku kadang-kadang suka tuduh dia bukan-bukan, mana tak DIA naik angin.

Sebenarnya aku ni memang kuat cemburu, tu yang asyik nak menyalahkan DIA je, sebenarnya DIA tak buat apa-apa salah pun..huhuhu

Tak tahu la sampai nak bertekak untuk benda-benda kecil macam ni, kurang berminat sebenarnya nak bertekak je, sebab cara terbaik nak selesaikan just dengan berjumpa. Sekarang yang aku boleh just sabar and minta maaf sebab selalu timbulkan masalah. If aku ada buat salah, aku harap sangat DIA boleh terus terang, so aku tahu apa salah aku, dan aku boleh betulkan, sebab mana ada orang nampak kesalahan sendiri, kesalahan orang lain je kita akan nampak..


I LOVE U RAJA AL QURANAIN SHAH 

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...