scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Wednesday, May 27, 2015

Yes!its YOU...

Ya Allah,kau yang mempertemukan kami,kau jua yang memisahkan kami,jodoh ajal pertemuan di tanganmu ya Allah..satukan kami dalam rahmatmu ya Allah

2 hari yang lepas memang menyesakkan dadaku, setelah sekian lama kami tak bergaduh besar,kini jadi semula,takutnya hanya engkau ya tahu ya Allah. Aku sendiri pun bersalah dalam hal ni,semuanya berpunca dari salah faham sahaja, tapi naluri perempuan, sentiasa cepat terasa hati.

Aku bersyukur sangat dipertemukan pasangan seperti dia,sangat kuat, sangat tabah melayan perangai aku, walaupun mungkin ada ketika dia juga sudah mengalah, aku sendiri tak tahu macam mana dia boleh bersabar sampai sekarang.

Inilah perangai aku,setiap kali gaduh, aku mesti jadi rindu sangat dengan dia, nak sangat dia ada depan mata aku, dapat tengok muka dia sekejap pun da cukup bagi aku. Aku memang tak sanggup nak hilang dia buat kali kedua,jangan la jadi apa-apa dalam hubungan kami.

B,syg tahu B memang akan baca post ni, terima kasih sentiasa ada dengan syg dalam susah dan senang, yang penting sekali sentiasa jadi penguat bila syg sedih,bila syg susah. Syg bersyukur sebab Allah bagi syg peluang tebus kesalahan syg yg dlu, syg taknak hilang B lagi,minta maaf kalau syg tak habis-habis menyakitkan hati B,suka nak naikkan kemarahan B, kadang-kadang saja je sebab nak dapat perhatian dari B..hehe,terima kasih untuk semua yang B dah buat untuk syg,post ni memang untuk B,syg nk B tau setiap doa syg, syg mohon sangat kita disatukan secepat mungkin, hanya B,family syg n family B keutamaan syg.

Walau apa jadi antara kita, syg harap B takkan sesekali tinggalkan syg, even bergaduh sekalipun syg harap kita boleh selesaikan dengan cara yang elok.

It u,always u,forever u Raja Al'Quranain Shah, syg ni takkan hilang selagi Allah kekalkan perasaan ni.. I Love U,always Love U,forever will loving U

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...