scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Thursday, May 28, 2015

Perlu ke? Haruslah!

Alhamdulillah, hari ni dapat juga aku lepas rindu ni,dapat tengok muka dia,tengok dia senyum. Penting bagi aku untuk lihat dia sentiasa gembira.

Allah masih lagi bagi peluang untuk aku lihat dia tersenyum, tak pernah pun dia buat sesuatu yang mengecewakan aku, in sha Allah semoga ianya kekal sampai syurga.

Dia antara orang yang sentiasa ada disaat aku memerlukan. Susah senang aku,sahabat, pendengar, penasihat terbaikku. Semoga Allah kekalkan dia denganku hingga ke Jannah.

Memang perlu untuk kata yang dia antara orang terpenting dalam hidupku. In sha Allah, aku cuba menjadi yang terbaik untuknya. Walaupun sekadar tengok wajahnya da cukup untuk buat aku senyum waktu pagi, dapat lepas rindu. Sebab tu juga kadang-kadang aku nak sangat berselisih dengannya sebelum masuk kerja,nak tengok dia setiap pagi,jarak jauh pun jadi,asalkan dapat tengok.

Ya Allah, percepatkanlah segala urusan kami,permudahkanlah segala urusan kami,makbulkanlah segala perancangan kami,murahkanlah rezeki kami,satukanlah kami dalam rahmatmu ya Allah..

Terima kasih bakal suamiku # Raja Al'Quranain Shah😘😘

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...