scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Monday, November 2, 2015

Tempat Meluah Segalanya

Ya Allah, banyaknya perkara yang berlaku,dari gembira ke sedih. Ada yang aku boleh tahan, ada yang aku tak boleh terima.

Berapa kali dah kami bergaduh, dia cakap semua berpunca dari family aku. Mungkin ada setengah darinya tapi kadang-kadang cara kita meluahkan sesuatu tu kita sendiri tak perasan. Aku bukan minta nak cari salah dia, nak tuduh dia bukan-bukan, tapi cara dia yang menyebabkan aku jadi macam ni. Aku pun tak nak bergaduh tapi kalau tiada yang nak mengalah,sampai bila takkan berakhir.

Bila aku cakap semua tak betul, tak pernah betul, so baik aku diam,tiada hati yang sakit,biar sakitnya aku yang tanggung sendiri. Aku tak suka berurusan tanpa berdepan sebab kita tak tahu reaksi setiap orang. Tapi kali ni lagi jumpa lagi mengeruhkan keadaan pula.

Aku cakap dari apa yang dah jadi, aku tak nak penghujungnya jadi lagi teruk. Aku cuba nak betulkan semua ni,aku tak nak nanti duduk dalam keadaan dingin sesama sendiri.

Ya Allah, apa maksud semua ni,aku dah letih, airmata aku dah tak beerti lagi,aku rasa apa yang aku cuba nak sampaikan disalah erti.

Raja Al'Quranain Shah.....
Terima kasih sebab selama ni sentiasa ada bila saya susah dan senang, sentiasa dengar masalah saya, dan saya harap awak faham satu benda,saya buat awak orang yang paling penting dalam diri saya,hilang awak hilang semua kenangan saya, saya cuma nak awak jadi pasangan sebab awak yang faham saya, awak yang dapat kawal saya.

Kalau airmata boleh ganti semua kesedihan aku dengan kegembiraan,aku sanggup...

Kalau semua perkara buruk yang berlaku ni boleh ubah kepada masa depan yang lebih ceria,aku sanggup...

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...