scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Thursday, November 15, 2012

BaWa HaTi YanG LaRa

Memang sesuai la dengan nama blog Has ni, LARA HATI SEORANG INSAN, rasanya lebih banyak kisah sedih dari kisah gembira dalam blog, but what can I do, saya tak pernah dapat merasai kegembiraan dalam masa yang lama, mungkin Has tak berpeluang lagi nak rasa kegembiraan dalam tempoh masa yang agak lama..

Sunyi sangat lepas berstatus single ni, kalau dulu ada orang yang sentiasa ambil berat tentang Has, kalau ada masalah pun,ada orang yang sudi nak dengar, tapi sekarang nie dah kehilangan semua tue. Nie la padahnya terlampau bergantung dengan LELAKI, sekarang nie kalau jadi apa-apa dengan aku pun takkan ada sesiapa yang tahu.

Has sendiri yang minta untuk tidak contact dia buat masa sekarang, tapi hati nie tak mampu nak tahan rasa rindu dekat dia, cuba la macam mana pun, banyak benda yang selalu mengingatkan Has tentang dia. Sebenarnya Has masih tak boleh terima dengan perpisahan nie, sebab semua salah Has, kalau boleh Has nak betulkan balik semua keadaan ni, tapi semuanya dah terlambat, so terpaksa terima walaupun sebenarnya hati kecewa yang teramat sangat.

Kenapa perlu ada perkataan "KALAU" ye, benda dah berlaku so ianya dah tak boleh diubah, so Has kena terima kenyataan antara Has dengan dia dah tiada apa-apa, yang Has perlu ingat jangan ulang kesalahan yang sama.

Rasanya dah tak perlu kot untuk Has update apa-apa yang berkaitan dengan dia, insyaAllah Has akan cuba lupakan semua.


Open new book, throw away the old one, it will be my sweet n sad memories, and now kejar impian dan cita-cita terlebih dahulu, insyaAllah akan cuba berusaha tanpa ada teman bernama LELAKI sebagai pembakar semangat..

2 ORANG DOA AKU KURUS...:

AtieYusof said...

Sempena Tahun Baru Hijrah 1434 ni buka lembaran baru dik..
life must go on..:)
InsyaAllah adik psti bleh melaluinya..amin! :)

nIeZa_sYid said...

tq kak atie...

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...