scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Tuesday, January 8, 2013

FrOm ThIs MoMent....

untuk sekian lamanya tak update blog. Sekarang barulah berkesempatan nak update, bukan sebab apa, semenjak masuk degree ni, banyak sangat masalah, dengan putus cinta, dengan final exam, dengan kawan-kawan baru lagi, tertekan sangat.

waktu aku update ni pun , aku baru je habis paper kedua untuk degree ni, ni adalah salah satu killer paper untuk aku, tapi alhamdulillah aku boleh jawab walaupun tidak sebaik mana..

aku da tak tahu nak tulis apa...doakan saya berjaya dapat pointer 3.0 dan keatas untuk first sem in degree ni..wish me luck u alls..


0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...