scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, September 21, 2013

saya ke ni?

what else I can say...


Inilah hasil tinggalkan nasi,tukar kepada pemakanan kurang lemak,tukar kepada tinggi karbohidrat,protein. Mula-mula memang susah, aku bertahan bila tengok kawan-kawan makan semua benda, tapi ini tak bermakna aku tak boleh makan semua fastfood yang ada, cuma aku akan pilih satu hari untuk jadikannya sebagai cheat day. Cheat day is a day where I can eat whatever I want. Jangan risau,ianya takkan naikkan berat badan secara drastik, sebab esoknya berdiet seperti biasa.

Now I lost 16kg, terima kasih sangat dekat produk baru dr HERBALIFE, total control formula,ianya memang banyak membantu. Orang yang banyak bagi semangat saya dan nasihat pasal HERBALIFE is Kak Zue, dialah coach,dialah trainer, dialah penyuntik semangat saya, even dia tak ada pertalian saudara dengan saya, tapi saya suka cara dia bagi semangat, mungkin saya kurang aktif dalam mempromosi produk ni, tapi saya cuba praktikkan produk ni pada diri saya dulu.

Tapi kena ingat, walau nak kurus macam mana pun,exercise tu penting, itu memang satu perkara yang my BF always nasihat dan beratkan, dia kata tak guna diet beria kalau tak exercise, dan disebabkan itu saya sentiasa pergi aerobic, dan paling penting sit up,malas tu memang tapi kena lawan juga. Lupa pula,ingat satu perkara yang penting, AIR PUTIH, tu perkara paling penting, bila kita exercise, air akan kurang, so kenalah ganti semula,setiap hari TOLONGLAH habiskan paling kurang 1 liter,kalau dapat lebih pun lagi bagus.

Tak perlu cakap banyak,sendiri buat sendiri akan dapat kesan..

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...