scroller


I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut yg senang dicari....follow jgn xfollow

Daisypath Wedding tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

sebelum scroll down,klik sini dulu tau....

Saturday, June 20, 2015

Ramadhan Terakhir

Hari ni masuk hari k'3 kita berpuasa. Alhamdulillah masih dipanjangkan umur untuk merasa ramadhan kali ini. Entry aku kali ni bukan nak cakap pasal puasa saja, ada cerita lain disebalik tajuk ni. Confirm tak ada hal lain, mestilah berkaitan orang penting dalam hidup aku. Dia antara yang terpenting selain keluargaku.

Kami ni da merancang agak lama, tapi disebabkan kewangan yang tak menentu, jadi tertangguh semua perancangan kami. Ikutkan bukan semata-mata duit, tapi adat dan mulut-mulut orang sekeliling, tu yang membuatkan semua jadi terbantut. Kalau nak mengharap duit sampai cukup, entah bila pun kita tak tahu. Samalah juga dengan erti kaya, jangan cakap nak tunggu kaya sebab sampai bila pun kita takkan kaya, orang yang sudah kaya pun masih rasa tak cukup dengan apa yang mereka ada, inikan pula kita yang memang tak mampu.

Aku berharap sangat ini menjadi ramadhan terakhir aku sebagai single, semoga tahun depan dapat sambut ramadhan dengan Dia, semua tu Allah yang tentukan...aminnnn
Dah sampai masa untuk hidup berkeluarga kan, bila lagi nak hidup bujang. Bercinta punya lama, keluar sama-sama, dengar mulut kiri kanan mengata, tak sedap mata memandang. So buat apa nak tunggu lama-lama betul tak.

Semoga doa aku dimakbulkan untuk tahun ini. Aku sangat menantikan 10ramadhan terakhir, waktu yang sangat munajab untuk berdoa. Semoga dia juga memikirkan perkara yang sama.

Raja Al'Quranain Shah, syg doa supaya ini ramadhan terakhir kita berstatus bujang, in sha Allah tahun depan kita akan bertukar status. Terima kasih kerana setia tunggu,layan,sabar & faham karenah dan perangai syg walaupun kadang-kadang mencabar kesabaran B, in sha Allah syg akan ubah perangai ni demi hubungan kita...aminnnn

0 ORANG DOA AKU KURUS...:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...